Kolme tapaa saada lisää liidejä verkosta

Tässä artikkelissa käsitellään kolmea tehokasta tapaa saada lisää liidejä verkosta.

Kuvakaappaus verkkosivuilta, myynnin kasvua kuvaava graafi

Lisää liidejä verkosta

Useimmille yrityksille tehokas strategia uusien asiakkaiden hankintaan sekä sen toteutus on elinehto. Tämän päivän digitaalisessa maailmassa, toimialasta riippumatta yhä useampi asiakas haluaa tehdä ostoksensa verkossa tai ainakin viedä ostoprosessia itsenäisesti eteenpäin. Siksi on tärkeää kehittää strategia, jolla tehdään asiakkaan ostamisesta mahdollisimman suoraviivaista. Tässä artikkelissa käsitellään kolmea tehokasta tapaa saada lisää liidejä verkosta.

Mitä tarkoittaa liidi?

Liidi tarkoittaa potentiaalista asiakasta, joka on tavalla tai toisella ilmaissut kiinnostuksensa yrityksen tuotteita tai palveluita kohtaan. Liidi on askel kohti myyntiä, ja sen tärkeyttä ei voi korostaa liikaa.

Miten saada lisää liidejä verkosta?

Eri yrityksen hankkivat liidejä eri tavoin. Tässä artikkelissa käsitellään kerromme miten voit edistää liidien hankintaa hintalaskurien, testien ja ladattavien oppaiden avulla.

Hintalaskuri

Hintalaskuri on loistava tapa hankkia lisää liidejä. Se antaa potentiaalisille asiakkaille mahdollisuuden saada hinta-arvio tuotteesta tai palvelusta itsenäisesti ja nopeasti. Hintalaskurin yhteydessä asiakkaalta voidaan pyytää yhteystiedot, joiden avulla yritys voi tavoittaa hänet myöhemmin.

Asiakkaamme Kaffet tarjoaa yritysasiakkailleen mahdollisuuden laskea tarjous verkossa mm. kahviautomaattien vuokraukselle, liikelahjaratkaisuilleen sekä yrityksille suunnatulle kahvin kuukausitilaukselle. 

Tutustu sivustoon täällä.

Testit

Testeillä voidaan asiakkaan vastauksien perusteella esimerkiksi laatia suositus asiakkaalle soveltuvista tuotteista tai palvelupaketista tai muilla tavoin hyödyntää ehdollista logiikkaa, jolla tuotetaan asiakkaalle lisäarvoa. Pyytämällä asiakasta antamaan esimerkiksi sähköpostiosoitteensa ennen tulosten näyttämistä pystytään tehokkaasti kasvattamaan sähköpostilistaa ja testissä annettuja vastauksia pystytään käyttämään relevantin markkinoinnin tekemiseen.

Ladattava opas tai webinaari

Opas tai webinaari, joka tarjoaa asiakasta kiinnostavaa sisältöä on tehokas liidimagneetti. Vierailijaa voidaan pyytää esimerkiksi antamaan yhteystietonsa ennen kuin pääsy webinaaritallenteeseen myönnetään tai ohjataan lataamaan opas ja näin yrityksesi saa laadukkaita liidejä.

Valjasta kotisivut liidien hankintaan

Haluatko enemmän liidejä verkosta? Tiimillämme on kattava kokemus konvertoivien kotisivujen suunnittelusta ja toteutuksesta ja autamme mielellämme yritystänne saamaan enemmän hyötyä kotisivuistanne. Ota meihin yhteyttä lähettämällä viesti osoitteeseen hello@kuasi.fi tai pyydä tarjous uusien kotisivujen toteutuksesta heti sivustollamme.

Thank you! Your submission has been received!
Hups! Jotain meni nyt pieleen...
Lisää luettavaa