Mikä on CRM?
CRM, eli Customer Relationship Management, on järjestelmä, jonka avulla yritys hallinnoi asiakassuhteitaan. Se tarjoaa yritykselle tärkeitä tietoja asiakkaistaan, auttaa parantamaan asiakaskokemusta sekä lisäämään myyntiä. Yleisimmin käytettyjä CRM järjestelmiä ovat esimerkiksi Hubspot, Pipedrive sekä Salesforce.
Mitä CRM integraatio tarkoittaa?
CRM integraatio tarkoittaa, että CRM-järjestelmä yhdistetään muihin yrityksen työkaluihin ja järjestelmiin - kuten esimerkiksi yrityksen kotisivuihin. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakastiedot voidaan siirtää suoraan CRM-järjestelmään kotisivuilla olevasta yhteydenottolomakkeesta tai tilauslomakkeesta.
Miksi integroida kotisivut CRM järjestelmän kanssa?
Parantunut asiakaskokemus: Integroimalla kotisivut CRM järjestelmän kanssa asiakkaan tietoja voidaan käyttää parantamaan asiakaskokemusta. Tarjouspyynnöt, tilaukset tai myyntiliidit ovat heti myynnin saatavilla eikä niitä tarvitse poimia manuaalisesti käsittelyyn esimerkiksi yleisestä sähköpostista, joka mahdollistaa sen että asiakas saa nopeammin palvelua.
Tehokkaampaa työskentelyä: Tietojen lisääminen CRM:ään automaattisesti säästä myyntitiiminne työaikaa, kun tietoja ei tarvitse lisätä manuaalisesti järjestelmään ja minimoi myös inhimillisten virheiden mahdollisuuden, joita saattaisi sattua tietojen kirjaamisessa käsin.
Tehokkaampi jäljittäminen ja analysointi: CRM integraation avulla yritys voi jäljittää asiakkaan käyttäytymistä verkkosivulla ja seurata hänen toimiaan. Tämä antaa yritykselle tärkeää tietoa mm. siitä mistä asiakas on kiinnostunut ja auttaa näin palvelemaan asiakasta paremmin.
Haluatko lisätietoa?
Tiimimme Kuasilla toteuttaa räätälöidyt integraatiot kotisivujen ja yrityksenne muiden työkalujen välille. Pyydä lisätietoa lähettämällä viesti osoitteeseen hello@kuasi.fi tai laske tarjous sivustollamme.